Reprezentacja, reklama i podatki

PAJ
opublikowano: 03-10-2006, 00:00

Instytut Rachunkowości i Podatków zaprasza 13 października 2006 r. do Warszawy na szkolenie ze sponsoringu, sprzedaży premiowej, reprezentacji i reklamy oraz świadczeń na rzecz pracowników w aspekcie podatków dochodowych i podatku od towarów i usług. W programie m.in. zasady rozliczania VAT w przypadku świadczenia usług oraz przekazania lub zużycia towarów na potrzeby reprezentacji i reklamy, wydatki na reprezentację i reklamę nie powodujące konieczności zapłaty podatku VAT, zakup usług obcych na potrzeby reprezentacji i reklamy — najkorzystniejsze metody rozliczeń podatkowych, przekazanie a zużycie towarów na potrzeby reprezentacji i reklamy — różnice w rozliczeniach podatkowych, poczęstunki dla kontrahentów (posiłki, napoje itp.).

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: PAJ

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Kariera / Reprezentacja, reklama i podatki