Revolut testuje nowe rozwiązanie

opublikowano: 30-01-2019, 22:00

Brytyjski fintech, dostawca aplikacji płatniczej na smartfony, której integralną częścią jest karta wielowalutowa, wpuści swoich klientów do tysiąca saloników lotniskowych, zlokalizowanych na całym świecie.

Wśród nich są też saloniki z warszawskiego Okęcia, czyli Bolero i Preludium. Fintech ofertę kieruje do klientów korzystających z aplikacji z wersji premium, czyli abonamentowej, a także klientów posiadających kartę „metal” i biznesowych. Revolut próbuje w ten sposób zachęcić swoich klientów do płacenia za korzystanie z aplikacji. Fintech obsługuje w Polsce ponad 300 tys. klientów indywidualnych i ponad tysiąc firm.

1 tys. Do tylu saloników lotniskowych na całym świecie będzie można wejść korzystając z Revoluta.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Karolina Wysota

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy