Rośnie znaczenie firmowych stron o karierze

RFA
opublikowano: 18-06-2012, 00:00

REKRUTACJA

Najpopularniejszym źródłem informacji o pracodawcach ciągle są portale i serwisy pracy. Według badania Campus 2012, przeprowadzonego przez Pracuj.pl, 76 proc. ankietowanych (pytanie wielokrotnego wyboru) wskazało, że właśnie z tych serwisów najczęściejkorzysta. Jednak coraz częściej, szukając pracy, kandydaci wchodzą na zakładki kariery na stronach firm – taką odpowiedź wybrało 73 proc. osób, czyli o 7 pkt proc. więcej niż w poprzedniej edycji badania. Jako trzecie źródło informacji o pracodawcach badani wskazali wyszukiwarki internetowe (65 proc.). Kolejne na liście były: profile pracodawców w serwisach rekrutacyjnych (53 proc.) i anonimowe fora, grupy dyskusyjne o tematyce pracy na portalach informacyjnych (40 proc.). W badaniu wzięło udział ponad 72 tys. osób.

73

proc. Tylu badanych przez Pracuj.pl zagląda do zakładek „Kariera” na stronach firm.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: RFA

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Kariera / Rośnie znaczenie firmowych stron o karierze