Rośnie znaczenie firmowych stron o karierze

RFA
opublikowano: 2012-06-19 13:33

Najpopularniejszym źródłem informacji o pracodawcach ciągle są portale i serwisy pracy.

Według badania Campus 2012, przeprowadzonego przez Pracuj.pl, 76 proc. ankietowanych (pytanie wielokrotnego wyboru) wskazało, że właśnie z tych serwisów najczęściej korzysta.

Fot. istockphoto.com
Fot. istockphoto.com
None
None

Jednak coraz częściej szukając pracy, kandydaci wchodzą na zakładki kariery na stronach firm – taką odpowiedź wybrało 73 proc. osób, czyli o 7 proc. więcej niż w poprzedniej edycji badania.

Jako trzecie źródło informacji o pracodawcach badani wskazali wyszukiwarki internetowe (65 proc.). Kolejne na liście były: profile pracodawców w serwisach rekrutacyjnych (53 proc.) i anonimowe fora, grupy dyskusyjne o tematyce pracy na portalach informacyjnych (40 proc.). W badaniu wzięło udział ponad 72 tys. osób.

73 proc.

Tylu badanych przez Pracuj.pl zagląda do zakładek „Kariera” na stronach firm.