Roszady kadrowe w AmReście

WIS
20-06-2007, 00:00

Konsekwencją ogłoszonej niedawno strategii ekspansji giełdowej spółki AmRest są liczne zmiany personalne. Firma ogłosiła wczoraj, że Drew O’Malley, który dotychczas odpowiadał za markę KFC, został szefem marki Starbucks na Polskę, Czechy i Węgry. Marką KFC będzie się teraz zajmował Olgierd Danielewicz, który do niedawna odpowiadał za rozwój marki Burger King. Z kolei ster Burger Kinga objął Daniel Kasper, który przeszedł do AmRestu z firmy handlowej Spar Polska.

Pod koniec maja spółka ogłosiła strategię wzrostu w Europie Środkowo-Wschodniej, zakładającą, że w ciągu najbliższych lat AmRest zostanie największą spółką restauracyjną w regionie. Zarząd spółki szacuje, że jest w nim miejsce dla blisko 5 tys. jej restauracji.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: WIS

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Roszady kadrowe w AmReście