Rusza sieciowy sklep muzyczny

Marcin Gesing
opublikowano: 24-10-2000, 00:00

Rusza sieciowy sklep muzycznyW tym miesiącu ruszył kolejny internetowy sklep muzyczny Stereo.pl. Na razie jego oferta jest ograniczona do muzyki rozrywkowej. Jego założyciele zamierzają utworzyć uniwersalny sklep muzyczno-filmowy, sprzedający również płyty DVD.— Kapitał akcyjny spółki wynosi 500 tys. zł. Został wniesiony przez osoby prywatne związane z jednym z polskich banków inwestycyjnych — mówi Piotr Muranty, dyrektor ds. marketingu Stereo.Spółka podpisała umowy z pięcioma wytwórniami: Universalem, Pomatonem EMI, Sony, Warnerem i BMG Ariola.— W ciągu pięciu tygodni zawrzemy następne umowy z...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
225,15 zł 183,05 zł netto
426,60 zł 346,83 zł netto
758,41 zł 616,59 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
367,65 zł 298,90 zł netto
696,60 zł 566,34 zł netto
1238,40 zł 1006,83 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Inne / Rusza sieciowy sklep muzyczny