Ruszył monitor cen dla sklepów internetowych

opublikowano: 29-01-2013, 00:00

Tutajnajtaniej.pl monitoruje ceny w sklepach internetowych. Dzięki temu konkurencja będzie mogła się nawzajem mobilizować.

CodiLime, firma zajmująca się tworzeniem oprogramowania, uruchomiła narzędzie monitorujące ceny w sklepach internetowych. Ale nie konsumenci będą mogli z niego korzystać, tylko… konkurenci.

Monitor jest skierowany do sklepów internetowych i umożliwia im obserwację swojej pozycji rynkowej względem konkurencji, bez konieczności ręcznego wyszukiwania i porównywania ofert.

Tutajnajtaniej.pl bazuje na danych pobieranych z internetu, poprzez skanowanie sklepów i sprawdzanie cen produktów. Następnie stosując złożone algorytmy, kojarzy oferty w różnych sklepach i pokazuje w postaci stale uaktualnianych danych i raportów.

System analizuje wszystkie oferowane w danym sklepie produkty, wskazując jednocześnie miejsce w rankingu dla danego produktu i różnicę cenową do najlepszej oferty. Klient ma również możliwość generowania diagramów pokazujących rozkład danych oraz statystyki porównawcze całej oferty względem konkurencji.

Obecnie analizie podlega 5951 sklepów. Aby skorzystać z oferty Tutajnajtaniej.pl, trzeba założyć konto użytkownika. A potem obsługa jest już prosta.

— Wystarczy wejść na stronę, zalogować się i zobaczyć w pełni zautomatyzowane i na bieżąco aktualizowane zestawienia porównawcze, które pozwalają szybko znaleźć najsłabsze oferty, ustawiać powiadomienia i stale kontrolować działania konkurencji — mówi Cezary Bartoszuk, menedżer projektu tutajnajtaniej.pl w CodiLime. Przez miesiąc korzystanie z usług Tutajnajtaniej.pl będzie darmowe, a później firma planuje wprowadzić opłaty w wysokości około 50 zł miesięcznie.

Puls Firmy
Użyteczne informacje dla mikro-, małych i średnich firm. Porady i przekrojowe artykuły, dzięki którym dowiesz się, jak rozwinąć biznes
ZAPISZ MNIE
×
Puls Firmy
autor: Sylwester Sacharczuk
Wysyłany raz w tygodniu
Sylwester Sacharczuk
Użyteczne informacje dla mikro-, małych i średnich firm. Porady i przekrojowe artykuły, dzięki którym dowiesz się, jak rozwinąć biznes
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Sylwia Wedziuk

Polecane