Travelplanet.pl, serwis internetowy sprzedający oferty takich touroperatorów jak: TUI, Scan Holiday, Neckermann, Ving, Eurocamp, Triada, Itaka, Big Blue oraz RainbowTours, uruchomił giełdę ofert last minute. Nowy serwis będzie integralną częścią Travelplanet.pl, bazującą na przecenianych każdego dnia i ściśle selekcjonowanych ofertach last minute przedstawianych przez touroperatorów specjalizujących się w konkretnych kierunkach wakacyjnych. W sumie 22 biura zaoferują na stronach Travelplanet. pl swoje oferty last minute.
— Biura podróży wciąż szukają kanałów komunikacji z rynkiem. Kanały te muszą przede wszystkim umożliwiać im szybkie dotarcie do klienta z informacją o przecenionych ofertach, ostatnich miejscach czy też o wyjątkowych okazjach cenowych związanych z promocją danego kierunku wakacyjnego — twierdzi Tomasz Moroz, wiceprezes Travelplanet.pl.
Pomysł giełdy last minute jest zbliżony do przedsięwzięć funkcjonujących na wielu zachodnich lotniskach. Co roku korzystają z nich setki tysięcy osób, które z bagażami czekają na lotniskach na największe przeceny tuż przed wylotem samolotu czarterowego.
