Rynek warsztatów się rozwija

Jurand Filipczyk, dyrektor zarządzający centrum technicznym Masterlease Polska
opublikowano: 2010-12-02 15:34

Obsługa serwisowa pojazdów po wygaśnięciu gwarancji jest bardzo ważnym elementem współpracy firmy zarządzającej flotą z autoryzowanymi stacjami obsługi (ASO), jak też sieciami szybkich napraw.

Masterlease Polska swoje pojazdy przede wszystkim obsługuje w ASO. Dla pojazdów po gwarancji przygotowywane są specjalne pakiety serwisowe, programy naprawy i regeneracji podzespołów i specjalne stawki za robociznę. Takie działania sprawiają, że nie renegocjujemy umów serwisowych. Wykorzystujemy wiedzę techniczną i doświadczenie w celu optymalizacji kosztów obsługi. ASO w ostatnich latach zrobiły dużo, aby zmniejszyć różnicę w kosztach obsługi w stosunku do sieci serwisów nieautoryzowanych. Również serwisy nieautoryzowane podnoszą jakość obsługi i w ten sposób stają się interesującą alternatywą dla flot. Oba rozwiązania się sprawdzają. Należy przeanalizować efektywność i wybrać konkretną ścieżkę serwisowania dla danej marki pojazdu.