Masterlease Polska swoje pojazdy przede wszystkim obsługuje w ASO. Dla pojazdów po gwarancji przygotowywane są specjalne pakiety serwisowe, programy naprawy i regeneracji podzespołów i specjalne stawki za robociznę. Takie działania sprawiają, że nie renegocjujemy umów serwisowych. Wykorzystujemy wiedzę techniczną i doświadczenie w celu optymalizacji kosztów obsługi. ASO w ostatnich latach zrobiły dużo, aby zmniejszyć różnicę w kosztach obsługi w stosunku do sieci serwisów nieautoryzowanych. Również serwisy nieautoryzowane podnoszą jakość obsługi i w ten sposób stają się interesującą alternatywą dla flot. Oba rozwiązania się sprawdzają. Należy przeanalizować efektywność i wybrać konkretną ścieżkę serwisowania dla danej marki pojazdu.
Rynek warsztatów się rozwija
Obsługa serwisowa pojazdów po wygaśnięciu gwarancji jest bardzo ważnym elementem współpracy firmy zarządzającej flotą z autoryzowanymi stacjami obsługi (ASO), jak też sieciami szybkich napraw.