Według drugiej edycji raportu Nielsena, który bada zachowania i zwyczaje widzów dotyczące konsumpcji treści wideo na czterech różnych ekranach, obserwuje się rosnącą popularność oglądania treści wideo w formie streamingu. Udział czasu poświęcanego na konsumpcję treści wideo w domu, zwłaszcza w przypadku telewizji na żywo (live) i usług telewizji satelitarnej (TSV), systematycznie maleje z roku na rok. W pierwszej połowie 2021 r. wyniósł on 81 proc., a w analogicznym okresie tego roku spadł już do 75 proc. Pomimo tego spadku, telewizja tradycyjna zajmuje nadal znaczną część czasu poświęconego na oglądanie treści wideo w domowych warunkach.
Równocześnie od 2021 r. obserwuje się wzrost liczby osób decydujących się na płatny dostęp do treści wideo przez internet. Dwa lata temu odsetek osób wybierających opcję abonamentową wynosił 31 proc., natomiast w tym roku już 40 proc. Procent osób decydujących się na opłacenie dostępu do konkretnego programu czy wydarzenia w ramach usługi PPV (Pay-per-view) utrzymuje się jednak na stałym poziomie 17 proc. od 2021 r.