SGH wesprze firmy w ekspansji zagranicznej

ANB
opublikowano: 03-12-2020, 13:48

Szkoła Główna Handlowa i Polska Agencja Inwestycji i Handlu rozpoczynają współpracę. Uczelnia podzieli się z przedsiębiorcami danymi z analiz rynków zagranicznych.

Współpraca Szkoły Głównej Handlowej (SGH) i Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu (PAIH) została przypieczętowana podpisaniem porozumienia. Strony umowy poinformowały, że uczelnia będzie „prowadziła badania i analizy dotyczące m.in. koniunktury i analizy rynków zagranicznych, planowania i oceny działań marketingowych na rynkach zagranicznych czy analizy atrakcyjności inwestycyjnej polskich jednostek samorządu terytorialnego”.

- Dzięki współpracy z PAIH uczelnia będzie wspierała rozwój polskiej gospodarki i budowę społeczeństwa opartego na wiedzy – powiedział prof. Piotr Wachowiak, rektor SGH, cytowany w komunikacie prasowym.

PAIH natomiast zobowiązała się promować współpracę środowisk naukowych z przedstawicielami biznesu i wspomagać transfer wiedzy kadry naukowej uczelni do firm. W ramach współpracy przewidziane są m.in. wspólne konferencje i webinary.

– To bardzo ważny krok w rozwoju oferty agencji skierowanej do przedsiębiorców – podkreśla Grażyna Ciurzyńska, prezes PAIH.

Ponadto organizacje razem opracują „programy studiów oraz tematy prac magisterskich odpowiadających na potrzeby biznesu”.

PAIH jest agencją działającą pod skrzydłami Polskiego Funduszu Rozwoju. Jej głównym zadaniem jest promocja polskich marek i przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Wspiera krajowe firmy w ekspansji zagranicznej.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane