Shell wystartuje z programem Smart

Krzysztof Maciejewski
opublikowano: 1999-11-05 00:00

Shell wystartuje z programem Smart

Shell Polska, polskie przedstawicielstwo holenderskiego koncernu naftowego, wprowadzi na rynek kartę chipową Smart. Za tankowane na stacjach Shella paliwo klient będzie otrzymywał punkty, które następnie wymieni na towary kupowane nie tylko w sklepach firmowych przy stacjach benzynowych, ale także w placówkach stowarzyszonych. Shell podpisał do tej pory umowy z McDonaldsem, PLL LOT, Galerią Centrum oraz siecią sklepów Intersport.

— Program Smart działa już w kilku krajach, m.in. na Węgrzech, w Czechach, Słowacji i Wielkiej Brytanii — mówi Istvan Kapitany, dyrektor Shella na Europę Centralną i Wschodnią.

Dzięki programowi obroty koncernu, np. na Węgrzech, wzrosły w ciągu roku o 40 proc.

Shell Polska powstał w 1992 r. Koncern wyłożył w naszym kraju ponad 150 mln USD. KM