Showmax wychodzi z Polski

opublikowano: 12-12-2018, 07:57

Południowoafrykański koncern Naspers zadecydował o zamknięciu w Polsce z końcem stycznia serwisu streamingowego Showmax, informuje „Presserwis”.

Decyzja o zakończeniu działalności serwisu Showmax wiążę się ze zmianą strategii firmy.

Zobacz więcej

FOT. Krzysztof Jarosz/FORUM

Jest to następstwem strategicznej decyzji właściciela Showmax – Naspers Group, o wycofaniu się z działalności w sektorze rozrywki wideo prowadzonej w ramach MultiChoiceGroup, do której włączony został Showmax”, wyjaśnia firma.

Platforma miała swój polski debiut 15 lutego 2017 r. Przedstawiciele Showmax nie ujawnili liczby subskrybentów w Polsce. Serwis produkował między innymi satyryczny program „Ucho prezesa”, a także pięcioodcinkowy serial „Rojst”. Cena miesięcznej subskrypcji to 19,99 zł.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Katarzyna Łasica

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu