Akcja rekrutacyjna w designerskim stylu
Zdolni programiści pracujący w zawodzie od czterech, pięciu lat — takich specjalistów Luxoft szuka najczęściej, co wynika głównie z tego, że realizuje skomplikowane przedsięwzięcia, wymagające zarówno doświadczenia, jak i polotu, wyobraźni i talentu.
— We wszystkich swoich kampaniach w dziedzinie employer brandingu nawiązujemy do wartości, które cenią programiści z takim stażem — możliwości rozwoju, kontaktu z interesującymi technologiami, ambicji, rywalizacji i dobrej zabawy. Pożądani przez nas kandydaci lubią działania nietypowe, pasujące do ich nietuzinkowych osobowości, co staramy się uwzględniać w treści i formie komunikacji — opisuje Przemysław Berendt, globalny wiceprezes spółki Luxoft ds. marketingu.
Na wzór Doliny Krzemowej
Fantazji, poczucia humoru i dystansu do siebie nie można odmówić twórcom kampanii „FreeTee4 IT”, której celem było dotarcie do najlepszych programistów na świecie, a w Polsce — do wybitnych speców IT chcących się rozwijać przy złożonych międzynarodowych inicjatywach. Firma Luxoft przygotowała dla przedstawicieli branży wyjątkowe koszulki, zaprojektowane przez ośmiu cenionych...