Skandia ma własną sieć

MGA
opublikowano: 17-01-2013, 12:36

Dwie warszawskie placówki to ostatnie z sześciu oddziałów, które stworzyły sieć ubezpieczyciela.

Skandia rozpoczęła budowę naziemnych punktów obsługi klientów w listopadzie ubiegłego roku. Powstały oddziały w Krakowie, Wrocławiu, Katowicach i Gliwicach, a na końcu dwa w stolicy.

- Klienci oczekują od firm z sektora finansowego coraz bardziej elastycznego podejścia do usług doradczych. Dlatego zdecydowaliśmy się poszerzyć portfolio naszych kanałów kontaktowych właśnie o placówki. Dzięki temu, klienci będą mogli skorzystać z wiedzy naszych ekspertów w najbardziej dogodny dla nich sposób – mówi Paweł Ziemba, szef Skandii Życie.

Do tej pory głównym kanałem sprzedaży dla ubezpieczyciela byli agenci. Firma specjalizuje się w sprzedaży polis inwestycyjnych, programów długoterminowego oszczędzania i programów emerytalnych.

Przez trzy kwartały 2012 r. Skandia Życie zebrała 288 mln zł składki, o ponad 7 proc. mniej niż rok wcześniej.


© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MGA

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Ubezpieczenia / Skandia ma własną sieć