Skyline inwestuje w mięsną spółkę

Katarzyna Sadowska
opublikowano: 29-06-2009, 00:00

Doradczo- -inwestycyjna spółka obejmie udziały w znanej w Wielkopolsce firmie przetwórczej.

Doradczo- -inwestycyjna spółka obejmie udziały w znanej w Wielkopolsce firmie przetwórczej.

Gdy rok temu Skyline Investment rejestrował Skyline Interim Management pomysły były dwa: zarabiać na usługach zarządzania tymczasowego i przy okazji przyjrzeć się klientom pod kątem inwestycyjnym. Oba są wcielane w życie.

— Właśnie podpisaliśmy warunkową umowę inwestycyjną z państwem Majerowicz. Nabędziemy 25 plus jeden udział w nowo utworzonym przez nich podmiocie — mówi Paweł Maj, członek zarządu Skyline Investment.

Majerowiczowie prowadzą przetwórstwo mięsa i dystrybucję wyrobów. Sieć sprzedaży liczy ponad 100 sklepów. Wyroby dostarczane są też do sieci handlowych. Nowy podmiot, którego akcjonariuszem będzie Skyline Investment, powstanie z połączenia "Zakładu Przetwórstwa Mięsnego Henryk i Jadwiga Majerowicz" z "Zakładem przetwórstwa Mięsnego J. H. K. R. Majerowicz" sp. jawna. Formalności powinny zostać dopięte do końca tego roku.

Spółka nie ujawnia wartości transakcji. Jest symboliczna.

— Nie jest to jednak przypadek analogiczny do Semaksu, gdzie wystąpiliśmy jako ostatnia deska ratunku — zaznacza Paweł Maj.

Niedanwo pisaliśmy, że Skyline Investment podjął się ratowania upadającej firmy odzieżowej, płacąc jej udziały 600 zł.

— Obroty łączących się firm państwa Majerowiczów sięgnęły w ubiegłym roku 130 mln zł — mówi Paweł Maj.

Zakład mięsny daje zyski.

— Liczymy na to, że nasze doradztwo finansowe w połączeniu z usługami zarządzania tymczasowego wpłyną na znaczny wzrost wartości przedsiębiorstwa — mówi Paweł Maj.

Od początku czerwca u Majerowiczów pracuje zespół ze Skyline Interim Management.

— Ich zadanie polega na restrukturyzacji kosztowej i opracowaniu strategii. Mamy doradzać przy pozyskiwaniu finansowania dla nowego podmiotu — mówi Paweł Maj.

Skyline Investment chce związać się z Majerowiczami co najmniej na 3 lata. Nie określa, w jaki sposób wyjdzie z inwestycji. Zakłada, że z zyskiem.

Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Katarzyna Sadowska

Polecane