SMG/KRC odkrywa preferencje klientów

Małgorzata Zgutka
opublikowano: 1999-12-22 00:00

SMG/KRC odkrywa preferencje klientów

Ankieterzy instytutu badawczego SMG/KRC zapytali konsumentów, po które marki najczęściej sięgali w okresie od stycznia do września 1999 roku. W kategorii kosmetyki najchętniej kupowanym mydłem w płynie okazało się Palmolive (15,1 proc.). Wśród mydeł w kostkach największą popularnością cieszyła się Luksja (24,0 proc.). Z kolei Head & Shoulders był najczęściej kupowanym szamponem przeciwłupieżowym (14,8 proc.), a Familijny Polleny Savona wygrał wśród zwykłych szamponów (15,5 proc.). Wybierając szczoteczki do zębów konsumenci najczęściej sięgali po Colgate (24,5 proc.). Za to wśród past do zębów na pierwszej pozycji uplasowało się Blend-a-Med (30,5 proc.).

Wybierając dezodoranty, kobiety najczęściej sięgały po Fa (7,9 proc.) i Nivea (7,7 proc.). Kremy do rąk tej ostatniej marki cieszyły się największą popularnością (8,5 proc.). Również wśród kremów do twarzy Nivea uplasowało się na pierwszej pozycji (19,4 proc). Po markę Velvet konsumenci najczęściej sięgali wybierając papier toaletowy (18,0 proc.), chusteczki higieniczne (24,2 proc.) i ręczniki papierowe (5,2 proc.). MAZ