Spada popyt na telewizory LCD

RB, BLOOMBERG
opublikowano: 07-01-2009, 00:00

Sony, drugi pod względem wielkości producent elektroniki użytkowej ostrzega, że może nie osiągnąć celu sprzedaży telewizorów LCD.

— To skutek spadku przychodów z rynków amerykańskiego i europejskiego — tłumaczy Ryoji Chubachi, szef japońskiego koncernu.

Sony prognozował początkowo, że w roku obrotowym, który kończy się 31 marca, sprzeda 17 mln telewizorów. W październiku szacował już 16 mln.

To jednak niejedyny producent poszkodowany przez globalną recesję. Japoński Panasonic, największy rywal Sony, podał, że w tym roku sprzeda najwyżej 10 mln telewizorów. W listopadzie prognozował 11 mln sztuk.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: RB, BLOOMBERG

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy