Spot seksowny inaczej (WIDEO)

ŁO
17-02-2011, 18:16

Czy zawodnik sumo może być seksowny? Subaru twierdzi, że tak.

Producenci coraz częściej epatują seksem, czasem bez sensu, na siłę i topornie. Efekt? Potencjalny klient może się poczuć, jak szowinistyczny, męski osobnik, któremu wystarczy pokazać kawałek ciała modelki, żeby skusił się na kupno auta.

Subaru mówi takim reklamom „dość”. Na szczęście.

W nowym spocie reklamowym Subaru Forestera, kanadyjskie przedstawicielstwo japońskiej marki zamiast rozbieranych scen z udziałem seksownych modelek, wykorzystało zawodnika sumo, którego kształty odbiegają od przyjętych na wybiegach standardów.

Reklama odbiega od normy, jest ironiczna i śmieszna, a przede wszystkim inna.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ŁO

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Motoryzacja / Spot seksowny inaczej (WIDEO)