Sprzedaż zaczyna się od kawy

[MCH]
opublikowano: 27-03-2012, 00:00

W ubiegłym tygodniu otwarto stronę internetową warszawskiego apartamentowca Cosmopolitan Twarda 2/4.

Otwarto też biuro sprzedaży, jednak kupno mieszkania będzie możliwe dopiero w maju. Jak deklaruje Michał Borowski, prezes spółki Tacit Development Polska, która jest inwestorem wieżowca, jeszcze przed uruchomieniem strony internetowej do firmy zgłosiło się 500 osób z pytaniami o inwestycję. Największym zainteresowaniem cieszą się penthouse’y na 44. piętrze budynku.

— Już wszystkie penthouse’y zostały zarezerwowane, niektóre przez kilka osób jednocześnie. Nie wykluczamy, że to, kto zostanie właścicielem najwyżej położonych mieszkań, rozstrzygniemy w drodze licytacji — zapowiada Michał Borowski.

W całym budynku znajdą się 252 apartamenty, większość o powierzchni od 54 do 77 mkw. Największy lokal będzie miał 190 mkw. Wszystkie mieszkania zostaną wykończone pod klucz. Jedynym obowiązkiem nabywcy będzie zakup mebli. Pięć pierwszych pięter przeznaczonych będzie na powierzchnie usługowe (biura, club fitness, sale spotkań).

Obok wieżowca stanie także mniejszy budynek, w którym znajdą się kawiarnia lub galeria. Rozmowy z potencjalnymi najemcami (powierzchnie nie będą sprzedawane) rozpoczną się jesienią 2012 r. W podziemiach natomiast powstanie ogrzewany garaż z 299 miejscami parkingowymi.

Sprzedaż mieszkań rozpocznie się w maju, po wprowadzeniu nowej ustawy deweloperskiej, kiedy wszystkie ustalenia wejdą już w życie. Do tego czasu chętni będą mogli zapisywać się na listę rezerwową. Na razie deweloper nie ujawnił ceny za mkw. Ma to zmotywować zainteresowanych do odwiedzenia biura sprzedaży, które zaadaptowane będzie na kawiarnię.

— Oczywiście nie tylko potencjalni nabywcy mieszkań w Cosmopolitan będą mogli odwiedzać naszą kawiarnię. Chcemy, aby biuro sprzedaży nie kojarzyło się ze sztywnym podejściem do klienta — mówi Dagmara Wirpszo, dyrektor PR inwestycji na Twardej 2/4. Zakończenie budowy wieżowca zaplanowano na koniec roku 2013.

Nieruchomości
Najważniejsze informacje z branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Wiadomości, komentarze i analizy rynkowe.
ZAPISZ MNIE
×
Nieruchomości
autor: Dominika Masajło, Paweł Berłowski
Wysyłany raz w tygodniu
Najważniejsze informacje z branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Wiadomości, komentarze i analizy rynkowe.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: [MCH]

Polecane