Starbucks chce potroić przychody w Chinach

opublikowano: 16-05-2018, 10:17
aktualizacja: 16-05-2018, 10:21

Starbucks ogłosił ambitny plan ekspansji w Chinach. Chce zwiększyć przychody ponad trzykrotnie i niemal dwukrotnie zwiększyć liczbę kawiarni w tym kraju, donosi Reuters.

Starbucks chce mieć do 2022 roku 6 tys. kawiarni w Chinach. Obecnie ma ich tam 3,3 tys. w 141 miastach. Amerykańska spółka osiągnęła 3,24 mld USD w regionie Chin/Azji Pacyfiku. Jej zysk z działalności sięgnął tam 764,8 mln USD. Starbucks chciałby zwiększyć go ponad dwukrotnie w okresie następnych pięciu lat.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marek Druś

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Branża spożywcza / Starbucks chce potroić przychody w Chinach