Strategia CD Projektu nie będzie przełomowa

Nowa strategia CD Projektu, którą spółka ogłosi pod koniec marca, najprawdopodobniej skupi się na „Cyberpunku” i komunikacji do graczy. Raczej nie pojawią się konkretne informacje o nowych tytułach

Z artykułu dowiesz się:

  • Czego po nowej strategii CD Projektu oczekują analitycy
  • Co o potencjalnych nowych tytułach studia mówią osoby zbliżone do spółki
  • Jak wyglądała zapowiedź ostatniej strategii sprzed sześciu lat

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Premium Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ