Blurify prezentuje odświeżoną tożsamość marki, która doskonale odzwierciedla jej specjalizację w obszarach związanych ze zgodnością z regulacjami, bezpieczeństwem danych i przetwarzaniem informacji. Nowa nazwa jest wynikiem połączenia słów "blur" (rozmyć) i "amplify" (wzmacniać), co symbolizuje bogate doświadczenie w zakresie ochrony wrażliwych danych i wdrażania strategii bezpieczeństwa podczas tworzenia aplikacji.
– Posiadając sprecyzowane cele, czuliśmy, że zmiana naszej tożsamości musi odzwierciedlać nasz kierunek rozwoju. Nasza nowa nazwa to element szerszej ekspansji. Blurify doskonale oddaje specjalizację w obszarach compliance, bezpieczeństwa danych oraz przetwarzania informacji. Tożsamość ta jest również bardziej wyrazista i wyróżnia nas spośród innych firm branżowych – mówi Adam Mateja, współzałożyciel i CEO Blurify.
Decyzja o specjalizacji w branżach EdTech, HealthTech oraz iGaming wynika z bogatej i bardzo specyficznej wiedzy biznesowej oraz technologicznej nabytej podczas pracy nad wcześniejszymi projektami z tych sektorów. W efekcie Blurify pozycjonuje się nie tylko jako software house, ale również ceniony konsultant i partner technologiczny.
Historia Blurify
Blurify, znane wcześniej jako Studio Software, rozpoczęło działalność w 2015 r. Od tego czasu firma nie tylko notuje dynamiczny wzrost, ale również była nagradzana licznymi wyróżnieniami. Zdobyła m.in. nagrodę Gazele Biznesu czy przyznawane przez prestiżowy portal Clutch (zrzeszający firmy z sektora IT) trzy prestiżowe nagrody dla najlepszych polskich Web Developerów w latach 2019, 2020 i 2021. Do dzisiaj wrocławski software house zrealizował ponad 45 projektów dla klientów zarówno zagranicznych, jak i krajowych.
Dynamiczny rozwój w czasach kryzysu
Jednym z wyróżników firmy Blurify, oprócz realizacji projektów najwyższej jakości, jest jej zdolność do szybkiego rozwoju w okresie kryzysu. Pomimo niesprzyjających warunków rynkowych od września 2022 r. udało się zwiększyć zatrudnienie o 19 osób. W ostatnim roku w Stanach Zjednoczonych odnotowano natomiast masowe zwolnienia w wielu znanych firmach. Według danych serwisu Layoffs.fyi, tylko w 2022 r. 1058 firm zwolniło prawie 165 tys. pracowników z branży technologicznej.
W Polsce w tym roku również odnotowano falę zwolnień. Przykładem może być duży poznański software house, który w marcu zwolnił 150 osób, co stanowiło około 17 proc. całego zespołu pracowników na kontraktach. Inny software house, również z Poznania, zwolnił 70 osób.
Tylu pracowników z branży technologicznej zostało zwolnionych w 2022 r. przez 1058 firm, według serwisu Layoffs.fy
– Chociaż rynek software development obecnie przeżywa trudności na całym świecie, nasza firma właśnie teraz odnotowuje największy rozwój. To utwierdza nas w przekonaniu, że decyzje o skoncentrowaniu się na trzech branżach i kompleksowej obsłudze projektów, a nie, jak to często dzieje się u konkurencji, jedynie na outsourcingu programistów, były właściwe. Rośniemy i skupiamy się na współpracy z dużymi graczami, budując trwałe relacje zarówno z polskimi, jak i zagranicznymi klientami – powiedział Karol Chołody, współzałożyciel i COO Blurify.
Nowe biuro na miarę nowych perspektyw
W związku z dynamicznym rozwojem Blurify w bieżącym roku firma przeniosła siedzibę do nowego, większego biura. Budynek Quorum Office Park zapewnia wygodne i nowoczesne warunki pracy dla większej liczby pracowników. Umożliwia także swobodną organizację stacjonarnych warsztatów produktowych oraz firmowych i branżowych eventów.
Szczegóły dotyczące rebrandingu dostępne są na stronie: www.blurify.pl/


