Surge Polonia uderza w patriotyczny ton

Karolina Zawadka
opublikowano: 07-04-2016, 22:00

Producent patriotycznej odzieży rusza z kampanią społeczną i promocyjną. Chce wyjść z internetowej niszy.

Surge Polonia jest polską firmą istniejącą od 2011 r., która produkuje odzież patriotyczną. Stworzona została przez grupę młodych ludzi. Na początku prowadziła jedynie sprzedaż internetową, dziś ma jeden sklep we Wrocławiu, a w najbliższym czasie planuje otwarcie kolejnych na terenie całej Polski. W tym roku marka Surge Polonia zorganizowała kampanię społeczno–edukacyjną „Poczuj Dumę”.

Najpierw dla siebie szukali odzieży z symbolami patriotycznymi. Teraz taką oferują innym. — Chcemy promować ideę nowoczesnego patriotyzmu oraz dowieść, że patriotyzm może być zarówno ciekawy, jak i niezwykle inspirujący — deklarują współtwórcy Surge Polonia: Wojciech Setny (z lewej) i Mateusz Staroń (z prawej).
Zobacz więcej

INSPIRUJĄCY PATRIOTYZM:

Najpierw dla siebie szukali odzieży z symbolami patriotycznymi. Teraz taką oferują innym. — Chcemy promować ideę nowoczesnego patriotyzmu oraz dowieść, że patriotyzm może być zarówno ciekawy, jak i niezwykle inspirujący — deklarują współtwórcy Surge Polonia: Wojciech Setny (z lewej) i Mateusz Staroń (z prawej). Tomasz Walków

— Głównym założeniem kampanii jest promocja polskich dóbr narodowych, czyli ludzi, inicjatyw, wydarzeń ważnych dla Polaków, które napawają nas dumą i inspirują — mówi Wojciech Setny, prezes firmy.

Akcja ruszyła 1 kwietnia. W 9 największych polskich miastach stanęło 140 billboardów z wizerunkami ambasadorów akcji. W kwietniu są nimi polscy szczypiorniści: Sławomir Szmal, Karol Bielecki i Kamil Syprzak. Ich wybór nie jest przypadkowy. W dniach 8-10 kwietnia polska reprezentacja piłkarzy ręcznych będzie walczyć o awans w Igrzyskach Olimpijskich w Rio de Janeiro.

— Akcja promuje także wydarzenia i postaci historyczne, trudno wtedy mówić o ambasadorach kampanii. Czasem będą to motywy z przeszłości, z których możemy być dumni. W maju będzie to bohater narodowy Witold Pilecki — kontynuuje Wojciech Setny. Surge Polonia już wcześniej uczestniczyła w akcjach społecznych. Założyciele wrocławskiej firmy przekonują, że misja edukacyjna jest od początku wpisana w jej strategię. „Poczuj Dumę” jest akcją także promocyjną, dzięki, której zyskać może wizerunek i kondycja intensywnie rozwijającej się firmy.

— Trudno tutaj liczyć na zyski w krótkim okresie czasu, chcemy pokazać ważne dla nas wartości. Liczymy na wzrost zaufania do naszej marki. Mamy duże ambicje, nie spoczywamy na laurach, nie chcemy być marką niszową. Tą kampania chcemy przede wszystkim trafić do wszystkich Polaków. Chcemy wyjść z internetu, stąd nasza kampania opiera się na akcji outdoorowej. Dzięki temu, że będziemy bardziej rozpoznawalni, nasza sprzedaż wzrośnie i będziemy mieli więcej funduszy, żeby prowadzić takie działania społeczno-edukacyjne z jeszcze większym rozmachem — podsumowuje prezes Surge Polonia.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Karolina Zawadka

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu