Symbol wyścigu w TV

Radosław Górecki
opublikowano: 19-05-1999, 00:00

Symbol wyścigu w TVKrzysztof Hołowczyc udowodnił, że warto go sponsorować. Na odcinku dojazdowym rajdu Elmot złapał dwie gumy i rywale wyprzedzili go o całe 1,5 minuty. Komentatorzy sportowi ostrożnie, ale jednak przychylali się do zdania, że nie wygra już rajdu. Mistrz polskiej kierownicy nie dał jednak za wygraną i pędząc na złamanie karku odrabiał stratę, i oczywiście wygrał. Główny sponsor Hołowczyca — Wizja TV — zatarł więc ręce z radości, a hostessy nie odstępowały rajdowca na krok. Ciekawe, czy wyścig,...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Inne / Symbol wyścigu w TV