Szkla.com chcą zawojować sąsiednie rynki

AT
opublikowano: 25-07-2011, 00:00

Spółka zwróci się o pieniądze do inwestorów. Myśli o funduszu i debiucie na NC.

Spółka zwróci się o pieniądze do inwestorów. Myśli o funduszu i debiucie na NC.

Spółka Szkla.com sprzedająca soczewki kontaktowe kupiła litewski serwis Lesis.It — tamtejszego lidera rynku.

— To niewielki podmiot, z 400-500 tys. zł rocznych przychodów — mówi Mateusz Matula, prezes Szkla.com.

To kolejny kraj, gdzie Szkla.com rozpoczęły inwestycje. W portfelu mają już firmę czeską i węgierską —oraz 13 placówek w Polsce.

— W tym roku otworzymy kilka oddziałów. Docelowo planujemy mieć 20-30 placówek. Chcemy też wejść na kolejne rynki , m.in. do Niemiec. Jest szansa na jeszcze jedną akwizycję w tym roku — mówi prezes.

Spółka w 2010 r. miała około 25,5 mln zł przychodów.

— Na koniec 2011 r. obroty grupy przekroczą 30 mln zł — zapowiada Mateusz Matula.

Szkla.com dotychczas finansowały się ze środków własnych. Planowane akwizycje mogą to zmienić.

— Rozważamy debiut na NewConnect i wejście inwestora finansowego. Jesteśmy już po wstępnych rozmowach z funduszami. W ciągu 3 miesięcy podejmiemy decyzję w tej sprawie — informuje prezes.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: AT

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu