Tajemniczy klient odwiedził banki i... (RANKING)

Rondo Wiatraczna w Warszawie, 14 placówek bankowych. Ocena jakości obsługi tajemniczego klienta – 57 na 100 proc. Takich rond jest w Polsce więcej

OPUBLIKOWALIŚMY JUŻ PEŁNY RANKING - ZOBACZ >>

To będzie pierwszy taki raport w Polsce. TNS Pentor przeprowadził badania jakości obsługi klientów w 23 bankach. Razem 1535 wizyt. Szczegóły za tydzień. Dzisiaj tylko mały wycinek bankowej mapy Polski. Niestety, reprezentatywny dla reszty.

Jest w Warszawie plac Bankowy, miejsce historyczne, ale to rondo Wiatraczna bardziej zasługuje na tę nazwę. Aż 14 banków postawiło tu swoje oddziały. Niełatwo wyróżnić się na tle tak zmasowanej konkurencji. I mało komu to wychodzi, co pokazały badania przeprowadzone przez TNS Pentor.

Statystyczny klient zagląda do placówki bankowej dwa razy w roku. Mistery client, wysłany przez TNS Pentor na rondo Wiatraczna, raczej niechętnie wróciłby tam po raz drugi. Jego zadanie polegało na tym, by w 14 placówkach zasięgnąć informacji o rachunku osobistym i przy okazji sprawdzić wygląd oddziału, pracownika i — co najważniejsze — jakość obsługi. Łączna ocena to 57 proc., co oznacza, że banki zdobyły 57 pkt na 100 możliwych. Mało. Z tym że między najlepszym a najgorzej ocenionym bankiem zieje prawdziwa przepaść. Najwyższa nota to 89 proc., najniższa — tylko 31.

Więcej w piątkowym "Pulsie Biznesu" oraz archiwum PB>>

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Eugeniusz Twaróg

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Banki / Tajemniczy klient odwiedził banki i... (RANKING)