Target Polska Zaczęło się od mleka w proszku

MWA
14-12-2009, 00:00

Handlująca produktami mleczarskimi spółka Target Polska już od dwóch lat utrzymuje się w ścisłej czołówce rankingu Gazele Biznesu. Przed rokiem zajęła trzecie miejsce w kraju.

Firmę Target Polska w 2001 r. założył Jacek Migacz, który zanim stał się prezesem warszawskiej Gazeli, zajmował się zagranicznym handlem produktami z sektora business-to-business. Jego przygoda z produktami mlecznymi zaczęła się od sprzedaży mleka w proszku. Dynamiczny rozwój firmy spowodował, że w 2007 r. przekształciła się ona w spółkę, a część udziałów kupili obecni wspólnicy Mateusz Margasiński i Krzysztof Rogala. Obecnie Target Polska swoją działalność prowadzi zarówno w Polsce, jak i w krajach Unii Europejskiej, dostarczając produkty mleczarskie dla przemysłu spożywczego (m.in. mleko, śmietanę, masło, serwatkę, laktozę i sery). Spółka kooperuje z klientami i dostawcami z ponad 20 krajów. Dodatkowo bierze udział w różnych akcjach promocyjnych.

— Uczestniczymy w wielu imprezach branżowych. W tym roku mieliśmy swoje stoiska na targach w Kolonii oraz Polagra-Food w Poznaniu — mówi Jacek Migacz, prezes spółki.

Najbliższe plany firmy to rozwój eksportu do Rosji oraz na rynki państw afrykańskich i azjatyckich.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MWA

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Target Polska Zaczęło się od mleka w proszku