Telefoniczny monopol

„Marketing serwis“ 1/1999
11-02-1999, 00:00

Telefoniczny monopolMimo dużych inwestycji Polska nadal jest telekomunikacyjnym pariasem. W Europie tak zwana gęstość telefoniczna wynosi średnio około 45 proc., w Polsce zaś — 20 proc. W naszym kraju nadal nie ma wystarczającej infrastruktury umożliwiającej szybki rozwój usług telekomunikacyjnych. W innych państwach, które były kiedyś w podobnej sytuacji, przed otwarciem rynku dokonano wielkich inwestycji. Tak działo się na przykład w latach siedemdziesiątych we Francji. Po 1989 roku podobny program rządowy przeprowadzono na terenie byłej NRD. Naszą szansą miała być szybka...

Kup subskrypcję i zyskaj
nieograniczony dostęp do Pulsu Biznesu

Już teraz możesz kontynuować lekturę tego artykułu, wystarczy, że zdecydujesz się na subskrypcję

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Telefoniczny monopol