Czytasz dzięki

Telehorse znalazł dostawcę kanabinoidów

opublikowano: 16-07-2019, 07:27

Telehorse, spółka, która wkrótce zmieni nazwę na Cannabis Poland, podpisała list intencyjny z Cannabis Light, przewidujący m.in. dostawy konfekcjonowanych produktów roślinnych zawierających kanabinoidy, w tym także na potrzeby przemysłu farmaceutycznego pod marką własną.

List dotyczy też dystrybucji przez Cannabis Poland produktów pod marką partnera,  inwestycji kapitałowej na poziomie 1 mln zł przez Cannabis Poland w przedsiębiorstwo partnera obejmującej uprawy konopi włóknistych bazującej m.in. na zezwoleniu uzyskanym przez partnera w lipcu 2019 r.

"Umowa została zawarta na okres czterech miesięcy. W tym czasie strony w sposób sformalizowany przygotują i wprowadzą w życie dokumenty określające zasady współpracy przy realizacji celów określonych powyżej" - podano.

Telehorse planuje rozwój w dziedzinie produkcji i sprzedaży wyrobów farmaceutycznych i medycznych z głównym nastawieniem na produkty do waporyzacji zawierające kanabinoidy wytwarzane z konopi.

"Waporyzacja produktów bogatych w kanabinoidy jest uznawana za najbardziej skuteczną, efektywną i oszczędną metodę przyjmowania kanabinoidów"- podkreśla spółka.

Kanabinoidy są stosowane w kuracjach przeciwzapalnych, przeciwbólowych, przeciwlękowych, przeciwpsychotycznych i przeciwspazmatycznych. Znajdują zastosowanie w chorobie Alzheimera, Parkinsona, stwardnieniu rozsianym, białaczce, cukrzycy, astmie, epilepsji, urazach rdzenia kręgowego, migrenie, terapiach odwykowych. Pomagają w bólach reumatycznych. Mają właściwości przeciwwymiotne i stymulujące apetyt, co ma zasadnicze znaczenie dla osób w trakcie chemioterapii oraz mogą być stosowane w procesie odwykowym przy walce z nałogiem palenia tytoniu oraz heroiny. Kanabinoidy są także stosowane w leczeniu padaczki lekoopornej.

Wielkość rynku medycznego bazującego na konopiach szacowana jest w 2028 roku w Polsce na 2 mld EUR oraz na 58 mld EUR w całej Europie.

Opowieści z arkusza zleceń
Newsletter autorski Kamila Kosińskiego
ZAPISZ MNIE
×
Opowieści z arkusza zleceń
autor: Kamil Kosiński
Wysyłany raz w miesiącu
Kamil Kosiński
Newsletter z autorskim podsumowaniem najciekawszych informacji z warszawskiej giełdy.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Kamil Zatoński

Polecane