Telewizja traci na rzecz Internetu

Krzysztof Kluska
03-11-2000, 00:00

Telewizja traci na rzecz InternetuZ badań dotyczących korzystania z Internetu, przeprowadzonych przez katedrę marketingu krakowskiej Akademii Ekonomicznej, wynika, że sieć coraz skuteczniej rywalizuje z innymi mediami. Na razie najwięcej straciła telewizja. Ponad 50 proc. ankietowanych internautów przyznało, że od chwili rozpoczęcia korzystania z sieci mniej czasu poświęca na oglądanie programów TV. Z kolei 40 proc. użytkowników Internetu zadeklarowało, że zrezygnowało z czytania prasy. Obronną ręką wychodzi radio. Tylko 16 proc. internautów przestało korzystać z tego medium.Z badań wynika również, że...

Kup subskrypcję i zyskaj
nieograniczony dostęp do Pulsu Biznesu

Już teraz możesz kontynuować lekturę tego artykułu, wystarczy, że zdecydujesz się na subskrypcję

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Telewizja traci na rzecz Internetu