Telewizje biznesowe powalczą o klienta

DI, WirtualneMedia
04-09-2009, 10:02

Kanały biznesowe postanowiły powalczyć o  klientów. TV Biznes postawi na nowości, TVN CNBC Biznes zaoferuje już sprawdzony układ pasmowy – donosi serwis WirtualneMedia.

W nowej ramówce kanału TV Biznes znajdą się m.in. magazyn o winie, program przedstawiający Polaków, którzy odnieśli sukces i magazyn ekologiczny. Stację wzmocni programowo Krzysztof Turowski, który poprowadzi dwa nowe programy: magazyn poświęcony winom "In vino veritas" i program "Dajemy radę", w którym przedstawi Polaków osiągających sukcesy w różnych dziedzinach. Ponadto, relacje z GPW będą nadawane w programie "Prosto z giełdy" (emisja co godzinę od 8.35 do 16.35). W ramówce pozostanie program "Giełda komentarzy", nadawany jednocześnie na antenach TV Biznes i Polsat News codziennie o 15.35 i 18.35, w którym dziennikarze obu kanałów omawiają ze swoimi gośćmi najważniejsze wydarzenia gospodarcze.
Konkurencja TV Biznes, kanał TVN CNBC Biznes, który wczoraj świętował drugą rocznicę powstania, stawia na programy już sprawdzone. - Chcemy dać widzom komfort związany z tym, że wiedzą o czym, o której godzinie mówimy. Częściowo nasza ramówka wyznaczona jest rytmem otwarcia i zamknięcia rynków - tłumaczy nam Roman Młodkowski, szef TVN CNBC Biznes. I tak widzowie TVN CNBC Biznes zobaczą "Pieniądze od rana", "Dzień na rynkach", "Biznes lunch", "Rynki dnia" i "Fakty, ludzie, pieniądze".

W sierpniu br. udział w rynku TV Biznes wyniósł 0,04 proc., a TVN CNBC Biznes 0,03 proc. – wynika z danych AGB Nielsen Media Research cytowanych przez WirtualneMedia.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI, WirtualneMedia

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Media / Telewizje biznesowe powalczą o klienta