Czytasz dzięki

TelForceOne sprzedał tablety i komórki do Biedronki za 9 mln zł

ISBNews
opublikowano: 04-03-2014, 17:14

myPhone, spółka zależna TelForceOne, w okresie ostatnich trzech miesięcy, zrealizowała obroty z Jeronimo Martins Polska, właścicielem sieci Biedronka, na łączną wartość 9,1 mln zł, podała spółka.

Przedmiotem umowy współpracy pomiędzy myPhone, a Jeronimo Martins Polska jest sprzedaż telefonów komórkowych, tabletów, kamer samochodowych i drobnej elektroniki użytkowej wszystkie produkty opatrzone markami spółki myPhone.

„Zarząd spółki TelForceOne pragnie poinformować, iż w ramach współpracy z Jeronimo Martins Polska w powyższym zakresie, wzajemna współpraca przebiega korzystnie i z dochowaniem terminów dostaw oraz płatności i nie wystąpiły okoliczności zobowiązujące myPhone" - czytamy w komunikacie.

TelForceOne ocenia, że dotychczasowa współpraca z Jeronimo Martins Polska daje podstawę do pozytywnej oceny możliwości jej kontynuacji.

Wcześniej wiceprezes TelForceOne Wiesław Żywicki poinformował agencję ISBnews, że dalszy, zdecydowany wzrost sprzedaży będzie nadal najistotniejszy w strategii rozwoju grupy TelForceOne. Spółka oczekuje rozwoju współpracy z krajowymi sieciami handlowymi, szczególnie Biedronką, ale sprzedaż zagraniczna powinna przekroczyć 50% przychodów grupy.

TelForceOne to czołowy polski importer, dystrybutor oraz producent urządzeń mobilnych i akcesoriów do nich. Spółka tworzy grupę kapitałową, która od marca 2007 roku jest notowana na warszawskiej giełdzie. Posiada sieć partnerów w Polsce i Europie oraz nowoczesne Centrum Dystrybucyjno-Logistyczne.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ISBNews

Polecane