TelForceOne zwiększy masę

Na giełdzie jesteśmy niedowartościowani. Chcemy to zmienić — mówi szef dystrybutora elektronicznych akcesoriów.

Zaprojektować w Polsce, zlecić produkcję w Azji, przywieźć do kraju i sprzedać w dyskontach — taka jest strategia biznesowa giełdowego TelForceOne, które m.in. dzięki współpracy z Biedronką wyrósł na jednego z największych dystrybutorów telefonów, smartfonów i akcesoriów. Plan spółki na ten rok jest prosty — zwiększyć przychody, które w 2013 r. urosły o 28 proc., do 155,7 mln zł. I to znacznie.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Premium Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ