Tell chce dodać 100 sklepów w 2006 r.

Polska Agencja Prasowa SA
opublikowano: 02-03-2006, 15:33

Tell, dystrybutor usług PTK Centertel, zamierza zwiększyć swoją sieć sklepów o około 100 do co najmniej 250 na koniec 2006 roku. Tell nie wyklucza przejęcia spółki zajmującej się sprzedażą usług innych operatorów niż Centertel - poinformował w czwartek na  konferencji prasowej dyrektor finansowy spółki Robert Krasowski.

Tell, dystrybutor usług PTK Centertel, zamierza zwiększyć swoją sieć sklepów o około 100 do co najmniej 250 na koniec 2006 roku. Tell nie wyklucza przejęcia spółki zajmującej się sprzedażą usług innych operatorów niż Centertel - poinformował w czwartek na  konferencji prasowej dyrektor finansowy spółki Robert Krasowski.

Tell ma obecnie w całej Polsce 156 punktów sprzedaży marki Orange. Ponadto spółka zajmuje się sprzedażą akcesoriów do telefonów, a także oferuje usługi TP SA.

Spółka nie wyklucza, że w przyszłości przejmie firmę sprzedającą usługi telekomunikacyjne innych operatorów niż Centertel. Nie oznacza to jednak, że w dotychczasowych sklepach Tella sprzedawane będą usługi innych operatorów, gdyż zabraniają tego warunki umowy z Centertelem.

"Nie będziemy na siłę forsować modelu multioperatorskiego. Jeśli zdecydujemy się na oferowanie usług innej sieci komórkowej, to odbywać się to będzie musiało za pośrednictwem spółki zależnej" - powiedział Krasowski.

Środki na nowe sklepy pochodzą przede wszystkim z zeszłorocznej emisji akcji. W październiku Tell pozyskał z giełdy 16,3 mln zł.

W podanej we wrześniu 2005 roku prognozie na 2006 rok Tell zakłada, że zysk netto grupy wzrośnie do 5,5 mln zł, zysk operacyjny do 7,1 mln zł, a przychody do 152,5 mln zł.

Tell w całym 2005 roku miał 3,4 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec prognozowanego 3,2 mln zł zysku, 4,98 mln zł zysku operacyjnego wobec szacowanego 4,7 mln. Przychody wyniosły 127,7 mln zł wobec planowanych 119,7 mln zł.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Polska Agencja Prasowa SA

Polecane