Na początku 2018 r. spółka przeprowadziła prywatną emisję akcji, z której pozyskała 2,3 mln zł na rozwój biznesu. E-podróżnik.pl to serwis, w którym podróżni mogą znaleźć rozkład jazdy ponad 1 tys. przewoźników autobusowych i kolejowych. Spółka dostarcza też nowoczesne systemy sprzedaży biletów dla przewoźników. Pieniądze pozyskane z emisji zamierza inwestować w rozwój w Polsce i za granicą. Teroplan ma dwie spółki zależne — na Ukrainie i w Serbii. W tym ostatnim kraju sprzedaje bilety 22 przewoźników. Teroplan jest też właścicielem marki SuperPKS. To platforma sprzedaży biletów online oraz marka wirtualnego przewoźnika, pod którą od marca 2016 r. działa 40 firm transportu autobusowego.
— Plan debiutu na NewConnect mamy zamiar zrealizować do końca roku — mówi Andrzej Soroczyński, jeden z założycieli, akcjonariusz i prezes Teroplanu. Właścicielami ponad 80 proc. akcji spółki są członkowie zarządu i pracownicy.