To im Polacy zaufali

MAZ
opublikowano: 2007-05-14 00:00

W tegorocznym badaniu zaufania marek European Trusted Brands 2007 wśród Polaków w poszczególnych kategoriach zwyciężyły: Toyota (samochód), Amica (urządzenia AGD), IBM (komputer osobisty), Nokia (telefon komórkowy), Orange (operator telefonii komórkowej), Sony (aparat fotograficzny/kamera), Orbis Travel (biuro turystyczne), PKO Bank Polski (bank), Visa (karta płatnicza), PZU (towarzystwo ubezpieczeniowe), Neostrada TP (firma internetowa), PKN Orlen (stacja benzynowa), Centrum (witaminy), Apap (środek przeciwbólowy), Gripex (leki na przeziębienie), L’Oreal (kosmetyki do pielęgnacji włosów), Avon (kosmetyki zapachowe i kolorowe), Nivea (kosmetyki do pielęgnacji skóry), Vizir (proszek do prania), Nestle (płatki śniadaniowe).