TP SA promuje pocztę głosową

Tomasz Siemieniec
27-06-2000, 00:00

TP SA promuje pocztę głosową

Telekomunikacja Polska wprowadza pocztę głosową — odpowiednik utomatycznej sekretarki. Korzystanie z usługi z własnego aparatu jest bezpłatne. Wcześniej podobną usługę wprowadziły m.in. Netia, Telefonia Lokalna i El-Net. Usługa, uruchomiona w czterech dyrekcjach okręgów TP SA (łódzkim, poznańskim, katowickim i szczecińskim), do końca roku ma zostać wprowadzona w pozostałych sześciu.

Poczta posiada wszystkie typowe funkcje automatycznej sekretarki. Dodatkowo umożliwia osobie dzwoniącej odsłuchiwanie i wprowadzanie zmian w nagranej wiadomości. Można też zaprogramować rozwiązanie, dzięki któremu wszystkie telefony będą trafiać bezpośrednio do skrzynki poczty głosowej. Zmieści się w niej do 15 wiadomości, nie dłuższych niż 1 min.

Korzystanie z poczty wymaga spełnienia kilku warunków. Konieczny jest aparat telefoniczny działający w systemie tonowym, podłączony do centrali cyfrowej. Aby sprawdzić, czy można zostać abonentem poczty, wystarczy zadzwonić pod bezpłatny numer 0-800 100 800. Aktywacja usługi załatwiana jest telefonicznie. TS

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Tomasz Siemieniec

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / TP SA promuje pocztę głosową