Trwa dobra passa Hennes & Mauritz

Największa europejska sieć sprzedaży odzieży — Hennes & Mauritz — zaskoczyła rynek aż 36-proc. wzrostem zysku w trzecim kwartale. To najlepszy rezultat w ostatnich dwóch latach. Wynik netto 2,16 mld SEK (277 mln USD) okazał się zdecydowanie lepszy od prognozowanego przez analityków. Spodziewali się oni, że będzie to 2,05 mld SEK. Przychody wzrosły o 18 proc., do 15,16 mld SEK.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Premium Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ