Trzech młodziaków łączy siły

Trzy spółki spożywcze, które od niedawna próbują podbić rynek zdrowej żywności — Arteta z przekąskami DayUp, Purella z marki BeRaw i Superfoods oraz Bracia Sadownicy z sokami i napojami razem kompletują zespół handlowców, który ma sprzedawać ich produkty w kanale tradycyjnym, czyli małych, pojedynczych sklepach.

W 2017 r. Ewa Chodakowska-Kavoukis, Artur Gajewski, Michał Czerwiński
i Lefteris Kavoukis, czyli udziałowcy Purelli Food, wypuścili na rynek nową
markę zdrowych energetycznych przekąsek BeRAW. Teraz mówią o poszerzeniu
dystrybucji wespół z podobnymi produktami innych firm
Zobacz więcej

WESPÓŁ W ZESPÓŁ:

W 2017 r. Ewa Chodakowska-Kavoukis, Artur Gajewski, Michał Czerwiński i Lefteris Kavoukis, czyli udziałowcy Purelli Food, wypuścili na rynek nową markę zdrowych energetycznych przekąsek BeRAW. Teraz mówią o poszerzeniu dystrybucji wespół z podobnymi produktami innych firm Fot. Marek Wiśniewski

— Chcemy udowodnić, że również w kanale tradycyjnym można sprzedawać najwyższej jakości wartościowe produkty spożywcze. Dlatego zapraszamy do współpracy najważniejszych dystrybutorów rynku tradycyjnego w Polsce — mówi Artur Gajewski, dyrektor marketingu Purella.

— Oprócz oczywistych celów biznesowych projektu „Dobre jedzenie, lepsze życie” chcemy zmieniać oblicze kategorii, w których konkurujemy. Naszym celem jest zapewnienie wszystkim konsumentom szerokiej dostępności naszych produktów, również w małych, lokalnych sklepach — dodaje Krzysztof Trznadel, Channel Sales Manager z Arteta.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Michalina Szczepańska

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy