Trzy spółki spożywcze, które od niedawna próbują podbić rynek zdrowej żywności — Arteta z przekąskami DayUp, Purella z marki BeRaw i Superfoods oraz Bracia Sadownicy z sokami i napojami razem kompletują zespół handlowców, który ma sprzedawać ich produkty w kanale tradycyjnym, czyli małych, pojedynczych sklepach.

— Chcemy udowodnić, że również w kanale tradycyjnym można sprzedawać najwyższej jakości wartościowe produkty spożywcze. Dlatego zapraszamy do współpracy najważniejszych dystrybutorów rynku tradycyjnego w Polsce — mówi Artur Gajewski, dyrektor marketingu Purella.
— Oprócz oczywistych celów biznesowych projektu „Dobre jedzenie, lepsze życie” chcemy zmieniać oblicze kategorii, w których konkurujemy. Naszym celem jest zapewnienie wszystkim konsumentom szerokiej dostępności naszych produktów, również w małych, lokalnych sklepach — dodaje Krzysztof Trznadel, Channel Sales Manager z Arteta.