Trzy lata Credendo w Polsce

Materiał partnera: Credendo
10-09-2017, 22:00

Dokładnie trzy lata temu w Pradze zapadła decyzja o utworzeniu polskiego Oddziału Credendo. Michal Veselý, General Manager w Credendo — Short-Term EU Risks, przedstawia motywy tej decyzji.

Jak z perspektywy czasu ocenia pan pomysł utworzenia oddziału w Polsce?

Zespół Credendo w Polsce udowodnił, że mieliśmy rację, podejmując tę decyzję w 2014 r. Od tego momentu firma osiągnęła wyniki znacznie wykraczające ponad to, co pierwotnie planowaliśmy osiągnąć w tym okresie. Najważniejsze jest jednak, że za sprawą wysokiego poziomu usług i kompetencji zespołu, Credendo Polska już zdobyło uznanie wśród wielu klientów, od których otrzymuje bardzo przychylne recenzje, a pamiętajmy, że jest to niespełna trzeci rok naszej działalności na bardzo konkurencyjnym rynku.

Dlaczego polski rynek?

Polska jest jedną z najważniejszych gospodarek Europy. Oznacza to, że polskie firmy odgrywają bardzo ważną rolę w jej kształtowaniu, zarówno w kraju, jak i za granicą. Rozszerzenie naszej działalności właśnie tu było naturalnym krokiem w dążeniu do wspierania kontaktów handlowych w światowej gospodarce. Nowy oddział pozwolił nam nie tylko wykorzystać naszą dotychczasową wiedzę, rozwiązania i model obsługi klienta, ale także zdobyć cenny know-how o rynku polskim.

Czy rynek ubezpieczeń należności w Polsce i Czechach znacząco się różni?

Chodzi głównie o strukturę i wielkość gospodarek. Polska to duży rynek, w znacznym stopniu skoncentrowany na transakcjach i handlu wewnętrznym. Ponad 75 proc. ubezpieczonegoryzyka w Polsce dotyczy transakcji krajowych. Czechy są mniejszą gospodarką i zdecydowanie bardziej zorientowaną na eksport.

Jaka przyszłość czeka branżę ubezpieczeń należności w Europie Środkowo- Wschodniej? I jaka będzie rola Credendo?

Wydaje mi się, że rynek będzie zmierzał w stronę silniejszej segmentacji klientów. Z jednej strony ubezpieczyciele położą większy nacisk na rozwój rozwiązań dla sektora MŚP, z drugiej zaś zwiększą wachlarz elastycznych, indywidualnych rozwiązań w zakresieubezpieczenia bardziej złożonych transakcji, w których od dawna Credendo się specjalizuje. Przez ostatnie dziesięć lat systematycznie zwiększamy nie tylko poziom usług, ale także spektrum firm, którym możemy je oferować. Naszym celem było — i nadal będzie — wspieranie rozwoju klientów w taki sposób, by nasze motto „zmieniamy niepewność w nowe możliwości” było realnym potwierdzeniem takiego wsparcia w prowadzeniu biznesu.

Warto wiedzieć

Przychylne recenzje: Credendo Polska już zdobyło uznanie wśród klientów, a jest to niespełna trzeci rok naszej działalności na bardzo konkurencyjnym rynku — mówi Michal Veselý (na zdjęciu).

 

 

 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Materiał partnera: Credendo

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Firmy / Trzy lata Credendo w Polsce