Praca handlowców pod kontrolą aplikacji
Od atrakcyjnej ekspozycji produktów na sklepowych półkach zależy sprzedaż. Dlatego firmy z branży dóbr szybkozbywalnych mają własne standardy ekspozycyjne, których bardzo pilnują. Wie o tym dobrze założyciel Pro Business Solutions, który sam był menedżerem w międzynarodowych korporacjach. Wykorzystał więc swoje doświadczenie i wraz z zespołem specjalistów stworzył przeznaczone dla handlowców i ich przełożonych narzędzie, pozwalające na szybkie sprawdzenie, czy sklep dotrzymuje ustalonych standardów. Korzystają z niego już takie firmy jak m.in. Coca-Cola, Coty czy Kompania Piwowarska, a stosowana jest już w 7 krajach Europy (Litwa, Łotwa, Estonia, Niemcy, Szwajcaria, Austria i Niemcy). W tym roku planuje rozpocząć działalność również na Ukrainie. Twórcy aplikacji PRO.Display, wykorzystując algorytmy do weryfikacji tego, co jest na zdjęciach, oceniają bardzo szybko, czy odpowiednie parametry, które określił klient, są zachowane.
— Ułożenie produktów na półkach sklepowych nie wynika z elementu losowego, ale poparte jest badaniami, w jaki sposób klienci dokonują zakupów. Przy tworzeniu ekspozycji powielane jest tzw. drzewo...