TUI Polska ocenia sezon letni

Karolina Guzińska
opublikowano: 2001-09-20 00:00

TUI Polska ocenia sezon letni

TUI Polska szacuje, że w 2001 r. prawie 100 tys. turystów skorzysta z oferty biura, co zapewni firmie obroty rzędu 185 mln zł ( wzrost o 30 proc. w porównaniu z 2000 r.) Według Fritza Baumgartnera, dyrektora generalnego TUI Polska, do najbardziej popularnych kierunków w lecie 2001 należały, podobnie jak przed rokiem, Turcja, Chorwacja, Grecja, Cypr, Portugalia i Wyspy Kanaryjskie. Dobrze sprzedawała się Tunezja, natomiast nieco mniej osób niż w roku ubiegłym zdecydowało się na wyjazd z TUI do Hiszpanii. Wśród turystów podróżujących z TUI bardzo popularne są wakacje z własnym dojazdem — udział tych osób wynosi prawie 25 proc. — natomiast dalekie kraje stanowią 18 proc. obrotów TUI.

W nadchodzącym sezonie zima 2001/02, TUI Polska spodziewa się wzrostu obrotów o blisko 20 proc. Nowości w zimowej ofercie touroperatora to: wyloty bezpośrednio z Warszawy do Meksyku, Tajlandii, Kenii, na Dominikanę, Kubę i Sri Lankę oraz propozycja rejsów po Nilu.