Twisto rośnie jak na drożdżach

opublikowano: 29-10-2019, 22:00

Aż 12 tys. — tylu nowych klientów pozyskał czeski fintech w tydzień od wypuszczenia na polski rynek karty wielowalutowej, połączonej z linią debetową.

Z nowym produktem właściciel aplikacji do codziennych płatności zadebiutował 21 października i zapowiedział, że do 2022 r. chce pozyskać ich pół miliona. W osiągnięciu celu ma pomóc system pieniężnych zachęt zarówno dla polecającego użytkownika, jak polecanego. Obaj otrzymują po 50 zł. Ten model pozyskiwania klientów jest popularny w fintechowym środowisku — korzysta z niego m.in. konkurencyjny Revolut.

Zainteresowanie Twisto w Polsce okazało nawet większe, niż zakładaliśmy. W
ciągu 7 dni zgłosiło się do nas blisko 25 tys. osób, które obecnie są na różnym
etapie rejestracji – mówi Michal Smida, założyciel i prezes Twisto.
Zobacz więcej

Powyżej oczekiwań:

Zainteresowanie Twisto w Polsce okazało nawet większe, niż zakładaliśmy. W ciągu 7 dni zgłosiło się do nas blisko 25 tys. osób, które obecnie są na różnym etapie rejestracji – mówi Michal Smida, założyciel i prezes Twisto. Fot. Marek Wiśniewski

„Zainteresowanie Twisto w Polsce okazało nawet większe, niż zakładaliśmy. W ciągu 7 dni zgłosiło się do nas blisko 25 tys. osób, które obecnie są na różnym etapie rejestracji [spółka potrzebuje kilku dni na zweryfikowanie użytkownika i przyznanie mu miesięcznego limitu debetowego — red.]. Pierwsi klienci otrzymali już karty i wykonują transakcje. Cieszymy się, że nasza oferta jest atrakcyjna dla użytkowników. Polacy kochają nowości i są otwarci na nowoczesne metody płatności” — powiedział Michal Smida, założyciel i prezes Twisto, cytowany w komunikacie.

Czeskie Twisto zadebiutowało nad Wisłą w 2018 r. z płatnościami odroczonymi o 45 dni, dostępnymi w bramce płatniczej moje ING. Bank jest jednym z partnerów strategicznych Twisto. Udziałowcem jest również firma ubezpieczeniowa Uniqa. Fintech oferuje płatności w 300 sklepach internetowych. W ciągu roku obsłużył ponad 100 tys. klientów. Od kilku lat Twisto z powodzeniem działa w Czechach. 80 proc. klientów firmy aktywnie korzysta z karty, średnio 20 razy w miesiącu. Przeciętna wartość transakcji wynosi 100 zł.

21 mln EUR Tyle kapitału własnego ma Twisto…

15 mln EUR …tyle ma finansowania dłużnego…

40 mln EUR …a tyle jeszcze chce pozyskać do końca roku.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Karolina Wysota

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy