Tyskie też chce zagrać na EURO 2012

WIS
30-03-2012, 00:00

Zdjęcie dnia

Kompania Piwowarska rozkręca największą kampanię reklamową w swojej historii. Promuje markę Tyskie w telewizji, internecie i punktach sprzedaży. Jej twarzami zostali znani byli piłkarze: Zbigniew Boniek, Luis Figo oraz Marco van Basten. Choć firma nie jest sponsorem EURO 2012, to jej akcja reklamowa (pod hasłami: 5. stadion — chcemy kibicować) wyraźnie nawiązuje do tego piłkarskiego wydarzenia.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: WIS

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Tyskie też chce zagrać na EURO 2012