Ultimate Games wyda „Nagi instynkt przetrwania”

opublikowano: 14-11-2018, 13:23

Ultimate Games podpisało umowę licencyjną z Discovery na wydanie gry opartej na pomyśle popularnego programu „Naked and Afraid” ( w Polsce „Nagi instynkt przetrwania"). Potencjał sprzedażowy szacowany jest na 0,2 mln kopii.

Naked and Afraid” zostanie wydany w pierwszej kolejności na PC, a następnie planowane są porty na konsole. Cena gry wyniesie około 20 USD. Premiera planowana jest na początek 2020 r.

- Potencjał sprzedażowy oceniamy na 200 tys. Kopii, aczkolwiek patrząc na popularność programu liczymy na zdecydowanie więcej – mówi Mateusz Zawadzki, prezes Ultimate Games.

„Naked and Afraid” to gra oparta na pomyśle popularnego programu, emitowanego na antenie Discovery Channel od 2013 roku. Dwójka nieznajomych, kobieta i mężczyzna, zostaje porzucona w odludnym miejscu, gdzie jest narażona na ekstremalne warunki klimatyczne. Pozostawieni sami sobie, bez jedzenia, wody i ubrania, muszą przeżyć 21 dni.

W ramach podpisanej umowy licencyjnej Discovery zobowiązało się do prowadzenia działań marketingowych, w tym emisji reklam telewizyjnych i zapewnienia obecności gry w programach Discovery Channel, a także wsparcia wizerunkowego największych gwiazd stacji.

W działaniach marketingowych będzie pomagać największy akcjonariusz Ultimate Games, czyli PlayWay.

„Naked and afraid” to już drugi, po Deadliest Catch tytuł, który powstanie po połączeniu sił obu firm. 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Grzegorz Suteniec

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Innowacji / IT&Internet / Ultimate Games wyda „Nagi instynkt przetrwania”