Unikalne opakowania dostępne też poza Polską

20-04-2017, 22:00

Zapakuj.to wkracza na zagraniczne rynki i zmienia nazwę na Packhelp. Unifikacja marki ma zapewnić firmie rozpoznawalność.

Wojtek Sadowski i Maciej Zając, twórcy zapakuj.to, od początku mieli jasny cel — uprościć projektowanie i zamawianie opakowań z własnym nadrukiem. Stwierdzili, że skoro w internecie można zaprojektować dziś niemal wszystko, począwszy od koszulek, na meblach kończąc, dlaczego nie zaoferować internautom stworzenia własnej grafiki na pudełko?

Dotychczas firma udostępniała możliwość personalizacji opakowań jedynie klientom z Polski. Jednak niedawno rozszerzyła działalność i trafia ze swoim produktem już do wszystkich krajów Unii Europejskiej. Z tego względu, po zaledwie roku działalności, twórcy zapakuj.to zdecydowali się na zmianę nazwy marki na Packhelp. Swoją decyzję tłumaczą prostotą nowego terminu i tym, że jest ona zrozumiała przez każdego, nawet tych, którzy nie znają dobrze języka angielskiego. Oprócz zmiany brandingu oferta firmy się nie zmieniła.

Firma nadal umożliwia klientom samodzielne zaprojektowaniei zamówienie za pośrednictwem kreatora opakowań (od 30 sztuk), które zostaną wyprodukowane w ciągu 14 dni. Bez zmian pozostają również ceny w złotych i wszystkie akceptowane dotychczas metody płatności.

Co ważne, konto użytkownika, które zostało założone przez klientów w zapakuj.to, będzie działać bez zmian w Packhelp. Założyciele nie zwalniają tempa i już teraz zapowiadają kolejne rewolucje. Do oferty wkrótce zostaną wprowadzone nowe rodzaje opakowań. Pojawią się również dodatkowe usługi i rozwiązania ułatwiające projektowanie i zamawianie pudełek.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Paulina Kostro

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Firmy / Unikalne opakowania dostępne też poza Polską