Unilever kończy z reklamą skierowaną do dzieci

opublikowano: 12-02-2020, 13:44

Brytyjsko-holenderski koncern zapowiedział, że w reakcji na rosnący problem otyłości nie będzie już reklamował produktów spożywczych dzieciom poniżej 12 lat. Zacznie od lodów, pisze Reuters.

Unilever ogłosił, że przestanie zatrudniać celebrytów i influencerów, którzy mieli wpływ na dzieci poniżej 12 lat. Ograniczy również wykorzystanie w reklamie postaci z kreskówek. Jako pierwszy zastosuje nowe zasady biznes lodów. 

Reuters przypomina, że w 2016 roku aż 124 mln dzieci i nastolatków w wieku od 5 do 19 lat było otyłych, a 213 mln miało nadwagę.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marek Druś

Polecane