UOKiK nie walczy z wolnym rynkiem

Łukasz Świerżewski
15-03-2000, 00:00

UOKiK nie walczy z wolnym rynkiemPonad dwieście razy w ubiegłym roku Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wzywał przedsiębiorstwa do zaprzestania praktyk stosowania nierzetelnej reklamy.— Większość firm dobrowolnie poddawała się naszym sugestiom. Dziesięć spraw znajduje się jednak w sądzie. Dotyczą one m.in. reklam piwa bezalkoholowego, firm wysyłkowych kuszących klientów wysokimi nagrodami oraz promocji cenowych bez rzeczywistego obniżania cen — opisuje Elżbieta Ostrowska, wiceprezes UOKiK.Tadeusz Aziewicz, prezes UOKiK zastrzega, że działania urzędu nie mają na celu ograniczania wolnego rynku.— Nie chcemy ingerować...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / UOKiK nie walczy z wolnym rynkiem