UOKiK ukarał wydawnictwo Reader’s Digest

[DI]
opublikowano: 27-01-2012, 00:00

PRAWO

Żądanie zapłaty za niezamówione produkty, nieinformowanie wprost o zamiarze zawarcia umowy, sugerowanie wygranej — to przykłady kilku z dziesięciu praktyk Reader’s Digest Przegląd, które zakwestionował Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK).

Na wydawnictwo nałożył karę ponad 4,3 mln zł. Reader’s Digest Przegląd to wydawnictwo, które sprzedaje m.in. książki, suplementy diety, publikacje o tematyce muzycznej w internecie lub wysyłkowo.

Spółka organizuje także konkurs Wielka Loteria Reader’s Digest. Wątpliwości UOKiK wzbudziły listy wysyłane przez spółkę, na których treść skarżyli się konsumenci. Informacje wskazywały m.in. na to, że dostawali oni od Reader’s Digest Przegląd wezwania do zapłaty za produkty, których nie zamówili.

4,3

mln zł Taką karę nałożył UOKiK na wydawnictwo Reader’s Digest Przegląd.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: [DI]

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu